|
|
Sobota, 13 říjen 2007 |
|
V americkém časopisu Pediatrics, oficiálním časopisu americké akademie pediatrů, byla v březnovém čísle v roce 1999 publikována odborná studie s kontrolní skupinou věnovaná rizikovým faktorům pneumokokových infekcí. Vědci zkoumali děti ve věku 2 až 59 měsíců. Studie ukázala, že v nejrizikovější skupině jsou děti nekojené, často nemocné a ty, které jsou přes den v jeslích. U dětí mezi 2 a 11 měsícibylo prokázáno, že kojení výrazně snižuje incidenci akutní pneumokokové infekce. Časté užívání antibiotik také zvyšuje riziko onemocnění pneumokokem.
http://pediatrics.aappublications.org/cgi/content/full/103/3/e28 Napište první komentář | Přidat jako oblíbený (244) | Citujte tento článek na svých webovkách | Shlédnutí: 3131 |
|
Aktualizováno ( Úterý, 12 únor 2008 )
|
|
|
Sobota, 13 říjen 2007 |
|
V září 2007 vyšla na internetových zpravodajských stránkách msnbc zpráva, že se v USA zvyšuje počet zánětů středního ucha, na který nezabírají antibiotika. Vědci se domnívají, že tyto rezistentní kmeny vznikly v důsledku poměrně nové vakcíny proti pneumokoku, Prevnar.
http://www.msnbc.msn.com/id/20825107/ Napište první komentář | Přidat jako oblíbený (247) | Citujte tento článek na svých webovkách | Shlédnutí: 2910 |
|
Aktualizováno ( Úterý, 12 únor 2008 )
|
|
|